Ai o intrebare? Ajutorul este mereu la îndemână. Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari.

Întrebări frecvente

Ce modalități de plata sunt acceptate?

Plata produselor comandate pe SmartDecorations se poate face astfel: in numerar la livrare (aceasta metoda implica un cost suplimentar de 5 RON), prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau plata cu cardul online.


Plata in numerar* se face la livrare, in RON, catre comisionarul care efectueaza livrarea.


Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii catre MAPO SALE.

Daca optati pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul VIVO WALLET , iar SmartDecoration nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul pe care il detineti.

Cum pot beneficia de consultanță gratuită?

Echipa SmartDecorations va consiliază gratuit în alegerea produsului de care aveți nevoie.

Pentru orice contract de instalare a bunurilor achzitionate de la SmartDecoration semnat cu firma noastră beneficiați atât de consultanță gratuită cât și de transport gratuit al produselor pe teritoriul României .

Cât timp durează livrarea produselor?

În funcție de locația dumneavoastră, cât și de stocuri, livrarea se poate realiza în aceeași zi (doar zona București-ilfov, suprataxabil „Livrare în aceiași zi”, sau la o distanță de doar 2-5 zile, dată ce va va fi adusă la cunoștință odată cu AWB-ul coletului sau detaliile agenților noștri.

– Pentru opțiunea Livrare în aceiași zi se va confirmă la procesarea comenzii, și se va aplică numai pentru comenzile cu livrare în zona București-Ilfov. Pentru a solicită oferta Livrare în aceiași zi va rugăm că înainte de finalizarea comenzii să bifați acest tip de livreare.

Returnarea Produselor

Indiferent dacă ați făcut achiziția că persoană fizică sau în contul unei firme (persoană juridică), beneficiați de dreptul de retur în termen de 15 zile calendaristice de la dată primirii produsului

Dreptul de retur în termen de 15 zile nu afectează dreptul legal de retragere în termen de 14 zile conform OUG 34/2014.


Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri sau zgârieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, în ambalajul original plus un ambalaj care să asigure transportul în bune condiții, dacă este cazul.


Ulterior verificării produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituită, fie compensată cu livrarea altor produse alese de dvs.

Termenul de soluționare a returului este de 30 zile de la dată recepționării produsului de către MAPO SALE.

Cât costă livrarea produselor?

Pentru comenzile ce depășesc 600 Lei, transportul este GRATUIT în București*

Pentru comenzile ce depășesc 800 Lei, transportul este GRATUIT în țară

Livrarea se face prin rețeaua de distribuție Fan Courier, în 24-48h. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de către MAPO SALE.

Pot să urmăresc comandă?

Da. Vă vom oferi actualizări în fiecare etapă a comenzii dvs.,dinmomentul încareați plasat-o, pânălaexpediere și livrare. În e-mailurile de confirmare a livrării, veți primi o referință de urmărire pe care o putețiutilizapentru averificăprogresul comenzii dvs. online.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat,îți recomandăm să refuzi coletul la livrare.În cazul în care ai acceptat coletul,terugăm să ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici,completând atâtd atele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

Pot achita o comandă în rate?

Da, pe SmartDecoration poți cumpără și în rate, Acceptăm cardurile de la următoarele bănci ,fără dobânda.

Banca Transilvania - maxim 6 rate
BRD - maxim 9 rate
Alpha Bank - maxim 9 rate
First Bank - maxim 9 rate
Garanti Bank - maxim 6 rate.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comandă?

În cazul în care comandă este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicită o refacturare, completează formularul disponibil, aici, atât cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare. Te rugăm să ții cont de faptul că refacturarea este posibilă doar în varianta persoană fizică -> persoană juridică.