Ai o intrebare? Ajutorul este mereu la îndemână. Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari.

Plata produselor comandate pe SmartDecorations se poate face astfel: in numerar la livrare (aceasta metoda implica un cost suplimentar de 5 RON), prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau plata cu cardul online.


Plata in numerar* se face la livrare, in RON, catre comisionarul care efectueaza livrarea.


Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii catre MAPO SALE.

Daca optati pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul VIVO WALLET , iar SmartDecoration nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul pe care il detineti.








Echipa SmartDecorations va consiliaza gratuit in alegerea produsului de care aveti nevoie.

Pentru orice contract de instalare a bunurilor achzitionate de la SmartDecoration semnat cu firma noastra beneficiati atat de consultanta gratuita cat si de transport gratuit al produselor pe teritoriul Romaniei .



In functie de locatia dumneavoastra, cat si de stocuri, livrarea se poate realiza in aceeasi zi (doar zona Bucuresti-ilfov, suprataxabil „Livrare in aceiasi zi”, sau la o distanta de doar 2-5 zile, data ce va va fi adusa la cunostinta odata cu AWB-ul coletului sau detaliile agentilor nostri.

– Pentru optiunea Livrare in aceiasi zi se va confirma la procesarea comenzii, si se va aplica numai pentru comenzile cu livrare in zona Bucuresti-Ilfov. Pentru a solicita oferta Livrare in aceiasi zi va rugam ca inainte de finalizarea comenzii sa bifati acest tip de livreare.



Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului

Dreptul de retur in termen de 15 zile nu afecteaza dreptul legal de retragere in termen de 14 zile conform OUG 34/2014.


Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.


Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita, fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs.

Termenul de solutionare a returului este de 30 zile de la data receptionarii produsului de catre MAPO SALE.



Pentru comenzile ce depasesc 600 Lei, transportul este GRATUIT in Bucuresti*

Pentru comenzile ce depasesc 800 Lei, transportul este GRATUIT in tara

Livrarea se face prin reteaua de distributie Fan Courier, in 24-48h. Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre MAPO SALE.




Da. Vă vom oferi actualizări în fiecare etapă a comenzii dvs., din momentul în care ați plasat-o, până la expediere și livrare. În e-mailurile de confirmare a livrării, veți primi o referință de urmărire pe care o puteți utiliza pentru a verifica progresul comenzii dvs. online.


Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.


Da, pe SmartDecoration poti cumpara si in rate, Acceptam cardurile de la urmatoarele banci ,fara dobanda.

Banca Transilvania - maxim 6 rate
BRD - maxim 9 rate
Alpha Bank - maxim 9 rate
First Bank - maxim 9 rate
Garanti Bank - maxim 6 rate.


In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica.